Loading cart contents...
View Cart Checkout
Cart subtotal:

KIILTO - SINÄKIN OLET SIIVOUSIHMINEN, IHMINEN.

Siinä ei ole mitään uutta, että kaikki rakastavat puhdasta kotia, mutta 19% suomalaisista rakastaa myös itse siivoamista. Se tarkoittaa yli miljoonaa ihmistä. Kiillon Emotarina ei kerro Kiillon tuotteista, vaan se kertoo heistä. Se kertoo lempeän rakastavasti siitä, miten tämä intohimo siivoamiseen ajaa ihmisiä välillä jopa suoranaiseen hulluuteen.

Kiillon Emotarinan avulla Kiilto on rakentanut kanssamme aktiivisen ja intohimoisen some-yhteisön, joka osallistuu markkinointiin omalla hauskalla panoksellaan.

 

Sama lämmin huumori kuplii somesta yli jatkuen massamediassa ja tietenkin myymälöissä Kiillon tuotelanseerauksissa.

Kiilto jatkaa suomalaisten siivousihmisten sydänten valloittamista. Pesuaineet ovat siinä yhtälössä tärkeä välikappale, joka auttaa heitä toteuttamaan itseään ja tekemään elämästään nautinnollista.

 

 

Kurkista siivousihmisten heimoon »

More work

TALENOM

Suomen nopeimmin kasvava tilitoimistoketju

KALEVALA

Klassinen korubrändi löysi sielunsa

SILMÄASEMA

Markkinajohtajaksi kolmasosabudjetilla

VAASA

Pieni kaupunki, pieni budjetti, jättihuomio